Després de l'excursió del Xaragall, tenim molta curiositat per saber quant estarà preparada la nostra ampolla, així doncs preparem un calendari i anem comptant els dies que ens queden perquè finalitzi el procés.
El cap de setmana passat la llibreta viatgera se'n va anar amb la Celia!! Ens va explicar que dissabte va estar jugant a ser professora amb els seus ninos com alumnes!! A la nit va sopar amb els seus pares pinxitos! I diumenge va anar a la festa d'aniversari del Sergi M. amb la resta de companys de la seva classe. Un cap de setmana més a compartir amb nosaltres!! Moltes gràcies família!!
Per acabar el curs i l'etapa, també compartir-vos els moments tan màgics que vam viure en la graduació dels nostres petits i petites. Gràcies, Una abraçada.
Quina bona idea per anar contant els dies que falten...⏳
ResponElimina