FINS AVIAT!!
I fins aquí hem arribat... Després de molts anys compartint experiències, activitats, projectes, sortides, colònies i un munt de moments especials a través d’aquest blog, ha arribat el moment d’acomiadar-nos d’aquest espai. Volem agrair a totes les famílies que ens heu acompanyat durant aquest temps, llegint les publicacions i seguint el dia a dia de l’escola. Aquest blog ha estat una finestra oberta per mostrar tot allò que fem i, sobretot, tot allò que aprenen i viuen els nostres alumnes. A partir d’ara continuarem compartint els moments més destacats de la vida de l’escola a través de les nostres xarxes i plataformes, on podreu seguir-nos i veure fotografies, activitats i novetats del centre. Gràcies per formar part d’aquest camí i per continuar al nostre costat. Equip Escola Piaget www.escolapiaget.cat