La bústia dels desitjos!!
Fa una setmana que vem posar la bústia dels desitjos!! Dijous va venir un dels carters del Pare Noel per a recollir-los!! Així cada dijous sabem que vindran a buidar-nos la bústia!! Han sortit coses molt divertides i es curiós veure com s'inicien en el procés d'escpriptura!! Estic super orgullosa d'aquests lleons que s'esforcen tant per aprendre!!
Ayyyy que deseos más bonitos tienen nuestros lleons y que bien llevan la escritura😊
ResponEliminaAissss😍😍😍 que bien escriben ya estos lleons,cuantos deseos... aisss que bonita es esa ilusion 😍😍😍 Papá Noel estará super contento con estos leones 😉😉😊😊🦁🦁
ResponEliminaQuina gran idea aquesta bústia per animar-los a escriure i, encara més, si són desitjos al pare Noel! És meravellós veure els seus avenços!
ResponEliminaUna idea genial, como escriben de bien, y sobretodo como se expresan de bien.Que grande se nos hacen 😍
ResponElimina