Un espai per compartir el dia a dia amb nosaltres!
La Celia ens porta bolets de la tardor!!
Obtén l'enllaç
Facebook
Twitter
Pinterest
Correu electrònic
Altres aplicacions
La setmana passada la Celia ens va portar uns bolets de la tardor per menjar!! Eren farcits de xocolata i estaven boníssims!! També va escriure una postal per als lleons!! Moltíssimes gràcies família!!
Aquest cap de setmana la Aisha s'ha endut la llibreta viatgera!! Ens ha explicat que ha passat el cap de setmana a Cubelles a l'apartament amb els seus pares i el seu germà! Va anar a passejar per la platja i ens ha dibuixat el mar i corals. També ens ha explicat que va anar a berenar a una panaderia i que es va demanar un croissant salat de frankfurt!! Moltes gràcies per compartir amb nosaltres el teu cap de setmana!!
Avui hem celebrat la nostra graduació! Hem preparat una petita festa on cada un d’ells i elles rebien el seu diploma per passar a la primària. Quina tarda més emocionant! Moltes gràcies famílies per acompanyar-nos en aquest dia tan especial! Us deixen el vídeo de “com hem crescut!”, el ball que vam preparar i unes quantes fotos del dia.
Hem arribat a la casa de colònies aquest matí i no hem parat de fer activitats. Hem anat a la piscina dues vegades, al parc, hem jugat, hem fet una gincama, hem anat a buscar gamusinos i hem anat a la discoteca. Ens ho hem passat super bé i hem acabat agotadíssims!!!
Quin detallàs, Celia, milers de gràcies! Mmm, quina bona pinta tenen aquests bolets!!
ResponEliminaAyyy que buenos tenian que estar esos bolets....Muchas Gracias Celia y Familia les han encantado😊
ResponEliminaQue ricos esos bolets 😋😋😋 gracias Celia y familia por el detalle , seguro que los habéis devorado ,lleons🦁🦁 😋😋😉😉
ResponElimina